Vacature Customer support

Als out-of-the-box keuringsorganisme willen wij onze expertise blijven uitbreiden en blijven groeien. Daarom zijn wij op zoek naar een customer support officer ter versterking van onze divisie sales.

Ben jij op zoek naar een job in Sales waarmee je impact kan creëren binnen een snelgroeiende organisatie met een uniek DNA? Solliciteer snel en wie weet slaan de vonken wel over!

Wat houdt
de job in?

Als customer support ben je verantwoordelijk voor de opvolging van bestaande klanten (accounts) binnen het interne verkoopteam. Je volgt zowel bestaande als nieuwe orders maandelijks, van het begin tot eind op. Je bent verantwoordelijk voor de communicatie met je klanten en het onderhouden van goede relaties. Je treedt op als eerste aanspreekpunt voor de klant en beantwoord hun vragen en klachten zo nauwkeurig mogelijk. Bovendien is het jouw taak om jaarlijkse bezoeken met hun in te plannen.

Samenwerking is enorm belangrijk. Zo zal je nauw in contact staan met de accountmanagers en het commercieel team en rechtstreeks rapporteren aan de Sales manager.

Verder wordt er van je verwacht dat je de vooropgestelde targets en objectieven kan behalen en dat je meedenkt aan het uitbouwen van een efficiënte salesstrategie op vlak van marketing.

Jouw taken

Opvolging van accounts

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de klant bij vragen en/of klachten

Verwerken van administratieve gegevens

Bijhouden van elke onregelmatigheid en deze communiceren met de verantwoordelijke

Behandelen en verwerken van mails op dagelijkse basis

Registreren en bijhouden van het volledige salesproces in CRM

Bijwonen van netwerk- en sponsoring events in samenwerking met de Sales & Marketing Manager

Organiseren "kick-off meetings" bij opstart nieuwe en grote klanten of projecten

Aanmaken en up-to-date houden van klanten(fiches) in het digitale platform

Het toewijzen van aanvragen aan de juiste Account Managers en hun helpen bij administratieve taken

Updaten van de statistieken van de divisie

Jouw

profiel

  • Je beschikt over een diploma van minimum hoger secundair onderwijs
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt sterke administratieve vaardigheden met oog voor detail
  • Je klanten staan centraal
  • Je bent leergierig en werkt efficiënt met goed prioriteitenbeheer
  • Je bent zelfstandig maar ook een goede teamspeler
  • Kennis binnen de keuringssector en/of Immosector is een pluspunt

Wat bieden wij?

  • Warme en familiale omgeving, met hoog fun-gehalte
  • Gedigitaliseerd bedrijf
  • Jong en dynamische organisatie
  • Een job in een gezonde en groeiende organisatie
  • Voltijds bediendecontract van onbepaalde duur
  • Je persoonlijke groei is voor ons van belang
  • Fijne collega’s en unieke bedrijfsevenementen
  • Een marktconform loon in lijn met je ervaring
  • Uitgebreide thuiswerkmogelijkheden

    Heb jij interesse ? Aarzel dan niet en vul even ons formulier in.