Gebouwbeheer

Syndici, (immo)makelaars, notarissen, facility managers, sociale huisvestingmaatschappijen, etc.

Al deze partijen hebben nood aan keuringen. Onze inspecteurs hebben meerdere kwalificaties waardoor verschillende controles uitgevoerd kunnen worden tijdens één bezoek.

Zorg dat uw panden en gebouwen wettelijk conform en gekeurd zijn!

Voor verkoop of verhuur van een pand is het belangrijk dat alle nodige keuringen tijdig worden uitgevoerd en de verslagen volledig in orde zijn. Voor personen die een langere tijd één of meerdere panden dienen op te volgen, is het ook belangrijk om de periodiciteit van deze keuringen te kunnen opvolgen.

Bij ACEG willen we je dan ook zo goed mogelijk ontzorgen op vlak van technische keuringen. We staan garant voor een snelle en kwalitatieve service en verlenen al onze klanten toegang tot het gratis SPOQ-platform, de digitale omgeving waarin je makkelijk alle keuringsverslagen kan raadplegen en nieuwe keuringen kan inplannen.

Voor welke controles kan ik
bij ACEG terecht?

ACEG helpt u met het behalen van al uw certificaten en attesten.

Asbest

Asbestattest & -inventarissen

Brand

Branddetectiesystemen

Energie

EPC

Gas

Verschillende soorten gasinstallaties

Hef & Hijs

liften en andere hef- en hijs-technieken

Bouwexpertise

Plaatsbeschrijvingen bij in- en uittrede

Elektriciteit

Elektrische controles

Veiligheid

Machineveiligheid

Kwaliteit

RESCert-controles

Water

Kwaliteit waterinstallaties waarborgen

Lees hier wat onze tevreden klant vindt.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec lacinia justo eu nisi auctor laoreet. Vivamus congue, lorem id placerat placerat, diam enim facilisis tortor, eu lobortis ex nibh eu est. Praesent ante nisi, tincidunt vitae sollicitudin sed, porta a libero. Pellentesque enim leo, aliquam vitae elementum lacinia, maximus et erat. Suspendisse vel congue neque, non ornare libero. Maecenas maximus mauris vitae nunc sodales, vel imperdiet ipsum mattis. Etiam blandit eu est sit amet porta.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec lacinia justo eu nisi auctor laoreet. Vivamus congue, lorem id placerat placerat, diam enim facilisis tortor, eu lobortis ex nibh eu est. Praesent ante nisi, tincidunt vitae sollicitudin sed, porta a libero. Pellentesque enim leo, aliquam vitae elementum lacinia, maximus et erat. Suspendisse vel congue neque, non ornare libero. Maecenas maximus mauris vitae nunc

Onze partners.

Veel gestelde vragen:

1.
Kan ik een afspraak nog verplaatsen of annuleren?

Kosten voor verplaatsing of annulatie:

Gelieve onze dienst Planning te contacteren indien u de afspraak niet kan nakomen op het nummer 02 880 88 90.

Voor iedere wijziging of annulatie binnen de 24u vóór de afspraak zijn wij genoodzaakt een administratieve kost aan te rekenen zoals hieronder vermeld:

  • annulaties meer dan 72 uur voor aanvang: geen bijkomende kosten.
  • annulaties 48 tot 72 uur voor aanvang: 50% van de uitvoeringsprijs.
  • annulaties 24 tot 48 uur voor aanvang: 75% van de uitvoeringsprijs.
  • annulaties minder dan 24 uur voor aanvang: 100% van de uitvoeringsprijs.

Wij helpen u graag verder.

2.
Mag er iemand anders toegang verlenen behalve de eigenaar/verantwoordelijke?

Om onnodige kosten (nutteloze verplaatsing) te vermijden is het van belang dat onze inspecteur toegang heeft tot het pand op het afgesproken moment. Bij de online bestelling dient u in de voorziene velden de gegevens te noteren van wie er ter plaatste zal aanwezig zijn op het moment van de keuring. Deze persoon moet in staat zijn om toegang te geven tot het vollige pand of de volledige installatie, evenals de nodige gegevens of documentatie te voorzien.

3.
Wat is de kostprijs van een (her)keuring?

Indien u de kostprijs wenst te kennen van een uit te voeren keuring, kan u via onze website www.aceg.be via particulier (links bovenaan op de homepagina) doorklikken naar de aanvraag van een keuring. Indien u alle stappen doorloopt inzake het aanduiden van het juiste product en het correcte aantal, zal de prijs onderaan meteen verschijnen.

Volledige Ontzorging

  • Makkelijke opvolging:

    Ons platform biedt real-time updates en tracking voor een helder overzicht en snelle probleemoplossing.

  • Asset- en documenten toevoegen en beheren:

    Voeg eenvoudig assets en documenten toe en beheer deze centraal voor een georganiseerde projectdatabase.

  • One-stop-shop:

    Alle benodigde diensten en informatie voor uw bouwprojecten zijn geïntegreerd in één platform.

  • Digitaal:

    Ons volledig digitale systeem elimineert papierwerk en maakt toegang tot projectinformatie eenvoudig vanaf elke locatie.