Stap 1: Klacht indienen
U kunt uw klacht indienen via het onderstaande contactformulier. We moedigen u aan om uw klacht zo uitgebreid mogelijk te beschrijven, inclusief belangrijke gegevens zoals uw naam, contactinformatie, rapport- of jobnummer, en een duidelijke beschrijving van het probleem.
Stap 2: Bevestiging van ontvangst
Zodra we uw klacht hebben ontvangen, zullen we u een bevestigingsbericht sturen waarin wordt bevestigd dat we uw klacht hebben ontvangen. We zullen de klacht zo spoedig mogelijk onderzoeken.
Stap 3: Onderzoek en behandeling
Ons team zal uw zaak zorgvuldig onderzoeken en alle benodigde stappen ondernemen om het probleem op te lossen. We streven ernaar uw klacht binnen 30 dagen te behandelen en, indien mogelijk, af te handelen. Wij verzekeren u dat we elke klacht onpartijdig behandelen.
Stap 4: Oplossing en feedback
Zodra we een passende oplossing voor uw klacht hebben gevonden, zullen we contact met u opnemen. We hechten veel waarde aan uw tevredenheid met de geboden oplossing. Uw feedback over onze klachtenafhandeling is van groot belang voor ons, omdat het ons in staat stelt onze processen voortdurend te verbeteren.
Daarnaast willen we benadrukken dat onze volledige klachtenprocedure ter inzage beschikbaar is. Mocht u hier behoefte aan hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd tot uw beschikking
Heeft u een klacht?
Contacteer ons.
Brabant / Brussel HQ
Ringlaan 391853 Strombeek-Bever
- +32 2 880 88 90
Waals-Brabant
Rue de Fond Cattelain, 2/2.21435 Mont-Saint-Guibert
- +32 65 96 00 11
Luik
Chemin Du Vieux Puits 94877 Olne
- +32 42 96 01 31
Henegouwen
- +32 71 13 60 25
West-Vlaanderen
Albert I Promenade 55 bus A98400 Oostende
- +32 50 96 02 08
Oost-Vlaanderen
Meerstraat 1749070 Destelbergen
- +32 9 395 06 94
Antwerpen
Vogelkerslaan 802960 Brecht
- +32 3 369 15 94
Limburg
Elderseweg 623700 Tongeren
- +32 11 36 08 13