Totaaloplossing voor veiligheid en compliance in de Horeca: van keuringen tot risicoanalyses
Bij ACEG begrijpen we dat veiligheid en compliance topprioriteit zijn. Daarom bieden wij een totaalaanpak die alle belangrijke domeinen dekt: elektriciteit, brand, veiligheid, gas, en hef- & hijsmateriaal. Met ons gebruiksvriendelijk platform heeft u alle attesten en verslagen centraal beschikbaar, ideaal voor ketenstructuren. Uitbaters beheren hun vestiging met gemak, terwijl preventieadviseurs en facility managers het overzicht behouden over de volledige groep.
Onze slimme opvolging van periodieke controles zorgt ervoor dat u geen afspraak of deadline mist. Automatische herinneringen, kennis van sectorspecifieke wetgeving en een complete planning nemen u alle zorg uit handen. Zo kunt u zich focussen op uw kerntaken, terwijl wij een veilige en conforme omgeving garanderen voor uw gasten en bezoekers.
Eric Huybrechts- Maintenance Manager bij NH Hotels
“Samenwerken met ACEG maakt mijn job eigenlijk makkelijker,” aldus Eric Huybrechts, Maintenace Manager bij Spaans hotelketen NH Hotels. “Het was vooral de manier van verslaggeving en het digitale platform dat de doorslag gaven in de samenwerking. Het grote probleem bij onze vorige partner was het gebrek aan toelichting. Bij ACEG krijgen we voldoende informatie bij problemen of inbreuken en krijgen we ook de nodige ondersteuning in het zoeken naar oplossingen.”
Eric Huybrechts- Maintenance Manager bij NH Hotels
“De belangrijkste eigenschap van de samenwerking met ACEG is het ontvangen van het keuringsverslag meteen na de inspectie. In een bedrijf dat werkt met gasten is dit enorm belangrijk.” Pascal Derkoningen, Operational Risk Manager bij Center Parcs, vertelt ons waarom hij koos voor een samenwerking met ACEG. “We voelen veel synergie tussen onze bedrijfsvoering en die van ACEG.”
Onze partners.
Volledige Ontzorging
-
Eenvoudige toegang tot alle documenten
Via één platform zijn alle noodzakelijke documenten zoals keuringen, brandblussers, en as built plannen altijd beschikbaar en gemakkelijk in te zien.
-
Volledige ketenstructuur ondersteuning
Met toegang tot alle verslagen en attesten van verschillende vestigingen, kunnen preventieadviseurs en facility managers eenvoudig alle locaties beheren en voldoen aan de regelgeving.
-
Kostenbesparing en efficiëntie
Met de mogelijkheid om te profiteren van kortingen via Horeca Vlaanderen en goedkeuringen van aankoopdiensten, kunt u ook besparen op de kosten van keuringen en andere essentiële diensten.
Veel gestelde vragen:
Kosten voor verplaatsing of annulatie:
Gelieve onze dienst Planning te contacteren indien u de afspraak niet kan nakomen op het nummer 02 880 88 90.
Voor iedere wijziging of annulatie binnen de 24u vóór de afspraak zijn wij genoodzaakt een administratieve kost aan te rekenen zoals hieronder vermeld:
- annulaties meer dan 72 uur voor aanvang: geen bijkomende kosten.
- annulaties 48 tot 72 uur voor aanvang: 50% van de uitvoeringsprijs.
- annulaties 24 tot 48 uur voor aanvang: 75% van de uitvoeringsprijs.
- annulaties minder dan 24 uur voor aanvang: 100% van de uitvoeringsprijs.
Wij helpen u graag verder.
Om onnodige kosten (nutteloze verplaatsing) te vermijden is het van belang dat onze inspecteur toegang heeft tot het pand op het afgesproken moment. Bij de online bestelling dient u in de voorziene velden de gegevens te noteren van wie er ter plaatste zal aanwezig zijn op het moment van de keuring. Deze persoon moet in staat zijn om toegang te geven tot het vollige pand of de volledige installatie, evenals de nodige gegevens of documentatie te voorzien.
Indien u de kostprijs wenst te kennen van een uit te voeren keuring, kan u via onze website www.aceg.be via particulier (links bovenaan op de homepagina) doorklikken naar de aanvraag van een keuring. Indien u alle stappen doorloopt inzake het aanduiden van het juiste product en het correcte aantal, zal de prijs onderaan meteen verschijnen.