Werken bij ACEG? Een fantastische uitdaging!

Wat doet ACEG juist?

Als erkend keuringsorganisme voert ACEG tal van technische controles uit zodat onze klanten diverse keuringsattesten en certificaten behalen. ACEG ontzorgt zowel particuliere als professionele klanten van tijdrovende en administratieve zaken: van de initiële keuringsaanvraag tot de effectieve uitvoering en verslaggeving nadien.

Denk daarbij aan water-, gas- en elektrische keuringen. Maar ook aan EPC’s, EPB’s en plaatsbeschrijvingen. Daarnaast kan je bij ACEG ook terecht voor technische controles van elk type lift, hijs- en hefwerktuig of alles wat te maken heeft met brandveiligheid en -detectie.

Trots op 10 jaar ACEG

Met trots kunnen we zeggen dat ACEG intussen is uitgegroeid tot de derde grootste speler van het land. Meer zelfs, ACEG is het grootste keuringsorganisme dat nog voor 100% in Belgische handen is! Dat laatste geeft ons als bedrijf buiten meer autonomie ook alle beslissingsrecht in het dagdagelijkse en strategische reilen en zeilen. Een grote plus!

Dankzij onze fantastische collega’s zijn we op 10 jaar gegroeid tot een (h)echt team van +250 medewerkers. Onze jaarlijkse groei van 40% is hiervan het mooiste bewijs en daar mogen we terecht fier op zijn.

Een hechte familie

Sinds dag 1 is de menselijke factor voor ons essentieel. Niet alleen het welzijn op de werkvloer en daarbuiten, maar ook het feit dat onze werknemers zich oprecht gewaardeerd en gehoord voelen. Als team ACEG en als individu.

Vandaar ook de jaarlijkse individuele evaluatie door de zaakvoerders zelf, waarbij de mogelijkheid wordt gecreëerd om van ideeën en gedachten te wisselen alsook open te staan voor verbetering. Zo willen we er graag voor zorgen dat al onze medewerkers gelukkig zijn met de rol die ze bij ACEG opnemen. ledereen van ons team krijgt de mogelijkheid om opleidingen te volgen die zowel de persoonlijke als de professionele ontwikkeling ten goede komen.

Voor beginnende medewerkers bieden we via ons eigen platform bovendien een opleidingstraject aan, dat ongeveer een maand duurt. De juiste begeleiding is erg belangrijk voor een goede start, en niemand wordt zomaar aan Z’n lot overgelaten.

Deel uitmaken van ACEG is met andere woorden deel uitmaken van een (h)echte familie en een sterke community. We hebben een krachtig imago en we zijn opvallend aanwezig op verschillende social media. We spelen graag in op de sterktes, de talenten en de interesses van iedere medewerker.

Zich thuisvoelen bij ACEG

Wij proberen ook alles in het werk te stellen om een unieke en warme werkomgeving te creëren, met aangename kantoren waarin onze mensen zich thuis kunnen voelen.

Ten slotte trachten we op regelmatige basis activiteiten te organiseren die de sfeer en teamspirit ten goede komen. Denk maar aan onze jaarlijkse legendarische nieuwjaarsfeesten, onze trips naar de Vogezen en de Mont-Ventoux, allerlei wedstrijden en het intussen ‘epic’ geworden ACEG-Café.

De voordelen van werken bij ACEG

Als out-of-the-box keuringsorganisme benutten we graag de creatieve en persoonlijke ambities van onze medewerkers. Zo kunnen we ons samen als gevestigde waarde nog beter profileren binnen de keuringswereld. Werken bij ACEG, dat is…

  • een topteam waarmee je fantastische projecten aanpakt
  • een uitdagende en gevarieerde functie met veel verantwoordelijkheid
  • een uitstekend salarispakket in verhouding met jouw kennis en ervaring
  • interessante extralegale voordelen zoals een mooie bedrijfswagen, GSM en laptop flexibele werktijden
  • work-life balance: geen verslagen meer opstellen na de uren, dankzij onze zelf ontwikkelde en handige online applicatie op iPad
  • tijdwinst: werken in je eigen provincie of regio, dankzij onze constante groei
  • de nodige vrijheid om jezelf en je talenten maximaal te ontwikkelen
  • eigen opleidingen en interessante groeitrajecten
  • een informele, open en vriendschappelijke werksfeer

Bij ACEG zijn we steeds op zoek naar nieuw talent

Om verder te groeien als onderneming zijn wij steeds op zoek naar enthousiaste medewerkers, met ervaring en kennis van zaken.

Klinken nauwkeurigheid, stressbestendigheid en een optimaal timemanagement je als muziek in de oren? Wil je mee instaan voor de verdere ontplooiing van een one-of-a-kind bedrijf? Ben je op zoek naar een afwisselende job waarbij je verschillende locaties bezoekt om ze grondig te inspecteren?

Kan je jezelf bovendien terugvinden in deze eigenschappen en skills:

  • – Je beschikt over een (bouw)technische achtergrond
  • – Je hebt de nodige kennis en je bent nauwkeurig
  • – Je kan afgewerkte rapporten afleveren
  • – Je bent praktisch en oplossingsgericht ingesteld
  • – Je bent ambitieus en je wil samen met ons groeien
  • – Je wil steeds kwaliteit afleveren
  • – Je hebt oog voor detail en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • – Je kan zowel zelfstandig als in team werken
  • – Je bent een allrounder die waar nodig kan bijspringen
  • – Je bent ondernemend, communicatief, oplossings- en klantgericht

Check dan hier onze openstaande vacatures en ontdek wat misschien wel jouw volgende uitdaging wordt!

Geen nieuws missen?

Meldt je dan hier aan voor al onze blogs.